مدیر موج سوم

مدیر موج سوم

مدیر موج سوم مرکز دانلود مطالب آموزشی و موفقیت تولید کتابهای روشهای موفقیت سریع تولید مجموعه کتابهای تبدیل اندیشه به ثروت در سریعترین زمان با کمترین امکانات آموزش زبان follow me

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

بهترین تکنیک‌ها و راه‌های افزایش فالور در اینستاگرام

درمان تصلب عروق و بازکردن رگهای قلب

باقاتل چربی شکم!به جنگ چاقی بروید

درمان 80 درصد بیماریها بادرمان و پاکسازی کبد

کتاب صوتی بی نظیر زندگی عاقلانه ازآلبرت الیس

کتاب صوتی بی نظیر زندگی عاقلانه ازآلبرت الیس

كتاب صوتي توانائيهاي نهاني در آدمي

آموزش صوتی روانشناسی تنبلی

درمان قطعی سنگ کیسه صفرابدون جراحی

کتاب بی نظیر کنزالذهب(کنزالیهود؛کنزالخواص)

کتاب صوتی تو همانی که می اندیشی

آموزش 0 تا100تلگرام

صوتی خداحافظ ناامیدی؛سلام زندگی

کتاب صوتی بی نظیر سنگ فرش هر خیابان از طلاست

تقویت بی نظیر تقویت حافظه در مدت 18روز

معجزه ؛7کیلو لاغری در یک هفته

راه حل قطعی بوی بد در محیط خانه و کار

چگونه در بازاریابی سوپراستارشوید

چگونه توسط وردپرس سیستم وبلاگ‌دهی بسازیم؟

معجزه دمنوش های شفا بخش

معجزه سپاسگذاری

درمان قطعی کبدچرب باطب و داروهای سنتی

کتاب صوتی وبینظیرستاره بازاریابی شبکه ای شوید

کتاب صوتی چه کسی پنیرمرا برد

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

نسخه درمان قطعی سردرد میکرن

کتاب صوتی آییین دوست یابی

کتاب صوتی جادوی جهت دار کردن زندگی

اصول طلایی ارتباطات بصورت صوتی

آموزش های کلیدی فن بیان

کتاب صوتی وpdfآیین زندگی دیل کارنگی

درمان قطعی بواسیر بدون جراحی

کتاب صوتی شفای زندگی اثرلوئیزال هی

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی فرشته درون

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمندشوید

کتاب صوتی سوال هاي درست اثر دبي فورد

کتاب صوتی پدرپولدار-پدرفقیر- رابرت کیوساکی

درمان قطعی دیسک کمر-100% درمان

ترفندهای بازاریابی برای موفقیت 100%مشا ورین مسکن

با اجرای این آموزشها،بافقر و نداری خداحافظی کنید

جادوی اندیشه برتر

کتاب صوتی قورباغه را قورت بده

چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی ماهیانه درآمدی بالای 5میلیون داشته باشیم

راهکارهاواصول طلایی موفقیت و کامیابی2

اصول طلایی موفقیت و کامیابی1

تاثیرغذا در جسم و روح انسان بصورت صوتی

تاثیرغذا در جسم و روح انسان بصورت صوتی

تاثیرغذا در جسم و روح انسان بصورت صوتی

آموزش تخته نردبا4 تاس

آموزش مکالمه ویدئویی انگلیسی follow me در60 جلسه

آموزش مکالمه ویدئویی انگلیسی follow me در60 جلسه

آموزش مکالمه ویدئویی انگلیسی follow me در60 جلسه

آموزش مکالمه ویدئویی انگلیسی follow me در60 جلسه

آهنگ های آرام بخش بی کلام بسوی آرامش روح و روان

آموزش میکس صدا به ساده ترین روش ممکن باaudition

آموزش میکس صدا به ساده ترین روش ممکن باaudition

کتاب تبدیل اندیشه های طلایی به ثروت

داستانهای طلایی موفقیت و انگیزشی 2

آیاعلاقمندیدمشکلات مالی خود را برای همیشه درسریعترین زمان ممکن ازبین ببرید ویژه سال 96

121داستان طلایی انگیزشی وبی نظیرموفقیت

بسته دانلودی آلزایمر کیلو چند؟

تنظیم قراردادهای مختلف

تنظیم قراردادهای مختلف کاری

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 99
  • بازدید دیروز : 169
  • بازدید کل : 282677

چرا شما معلم عزیز ثروتمند نیستی؟


چرا شما معلم عزیز ثروتمند نیستی؟

چرا شما معلم عزیز ثروتمند نیستی؟

p> <!--StartFragment

حتما در زمینه فعالیت خودتان مدرسانی را دیده‌اید که بسیار موفق‌تر از شما هستند. شاید با خود فکر می‌کنید: من تدریسم خیلی بهتر از آن‌ها است. چرا آن‌‌‌ها هواداران خیلی بیشتری دارند و موفق‌تر هستند؟ همین سوال تقریبا در همه کسب‌و‌کارها وجود دارد. بسیاری از تولیدکنندگان همیشه ابراز نگرانی می‌کنند که چرا رقیبان آن‌ها در کارشان موفق‌تر هستند.

پاسخ این سوال را با یک داستان بدهیم. روزی یک دانشجوی ریاضی مبحث بهینه‌سازی سطح و حجم را یاد گرفت. او یاد گرفت ابعاد یک جعبه را حساب کند تا کمترین مقوای ممکن در ساختن آن جعبه به کار برود. او بلافاصله یک قوطی کنسرو خرید تا ببیند آیا اصول ساده بهینه‌سازی در آن رعایت شده است یا خیر. با یک محاسبه ساده دید ابعاد کنسرو بهینه نیست. یعنی اگر ارتفاع قوطی کنسرو ۲ سانتی‌متر کمتر می‌شد و سطح آن کمی بزرگ‌تر، با کمترین ورق ممکن، بیشترین حجم به دست می‌آمد. درواقع این دانشجو پیشنهادی داد که باعث می‌شد در ساختن یک قوطی کنسرو ورق کمتری مصرف شود.

او بلافاصله نامه‌ای به مهندس بخش طراحی و تولید قوطی کنسرو آن کارخانه نوشت و توضیح داد که شما با اصول ساده ریاضیات آشنا نیستید. او پیشنهاد خودش را مطرح کرد و با محاسبه نشان داد که این تغییر می‌تواند باعث یک صرفه‌جویی بزرگ در هزینه تولید شود.

 

مهندس تولید پس از چند روز در نامه‌ای پاسخ این دانشجو را چنین نوشت:

سلام
خیلی ممنون از پیشنهاد شما
می‌خواهم توجه شما را به چند نکته جلب کنم که شاید ندانید:

۱. آیا شما ابعاد ورق‌هایی که تولید می‌شود را می‌دانید؟ ما اگر ابعاد قوطی را تغییر بدهیم در انتهای هر ورق پِرتی داریم و باید دور ریخته شود. این خودش هزینه بسیار زیادی را تحمیل می‌کند.
۲. اگر ابعاد قوطی کنسرو را تغییر دهیم باید ابعاد جعبه‌های کارتنی را که ۲۴ قوطی در آنجا می‌شود را تغییر بدهیم و آن باعث مصرف بیشتر مقوا می‌شود.
۳. اگر ابعاد قوطی را طبق گفته شما عوض کنیم باعث می‌شود در ماشین‌های حمل بار تعداد کمتری جا شود و هزینه حمل‌و‌نقل بیشتر می‌شود.
۴. ابعادی که شما گفته‌اید با ابعاد قفسه‌های فروشگاه‌های بزرگ همخوانی ندارد و باعث می‌شود فروشگاه‌ها محصول ما را در قفسه خودشان قرار ندهند.
این مهندس چند دلیل دیگر را هم نوشت و در پایان نامه‌اش نوشت: شاید شما به ریاضیات مسلط باشید! ولی درباره صنعت کنسروسازی چیزی نمی‌دانید!

آیا نکته بسیار مهم و کلیدی داستان را درک کردید؟ شما شاید یک مدرس باهوش و عالی باشید. ولی این کافی نیست. برای تبدیل‌شدن به یک معلم ثروتمند باید با صنعت آموزش آشنا شوید و نکات و ترفندهای این صنعت را یاد بگیرید.

 

تعریف صنعت

سوال بعدی این است که «صنعت» دقیقا چیست؟ بیایید باهم تعریف صنعت را بررسی کنیم:
فعالیتی اقتصادی برای تولید محصول از مواد اولیه در کارخانه

 
بخوانید:
 
بازاریابی کتاب به روش اسلایس پیتزا
 

پس ما به‌عنوان مدرس باید دید خودمان را عوض کنیم و با دید صنعتی به موضوع آموزش نگاه کنیم. زمانی موفق می‌شویم که به آموزش به دید یک کارخانه نگاه کنیم که مواد اولیه‌ای در آن وارد می‌شود و محصولات ارزشمندی تولید می‌شود.
با همین توضیح کوتاه می‌بینیم که اگر یک مدرس فقط به آموزش حضوری بپردازد، رشد محدودی خواهد داشت و باید یک کارخانه مجازی راه‌اندازی کند تا محصولات و خدمات مختلفی را به یادگیرندگان عرضه کند. من اسم این کارخانه را «کارخانه تولید اطلاعات» گذاشته‌ام. این کارخانه دقیقا مثل هر کارخانه دیگر کار می‌کند با این تفاوت که در ابتدای کار نیازی به یک زمین بزرگ و تجهیزات خیلی گران ندارد. مدرس ثروتمند فقط تدریس نمی‌کند بلکه یک «کارخانه تولید اطلاعات» دارد.

 

دو فعالیت کلیدی کارخانه تولید اطلاعات

هر کارخانه سه فعالیت اصلی دارد که باید آن‌ها را خوبی انجام بدهد. فعالیت‌های «کارخانه تولید اطلاعات» در همین سه مورد خلاصه می‌شود:

۱. تولید محتوا

منظور از تولید، استفاده از مواد اولیه ارزان برای ساختن محصولات گران‌تر است. یک مدرس در «کارخانه تولید اطلاعات» خود به تولید آموزش و محتوای آموزشی می‌پردازد. یک مدرس ثروتمند، تولید‌کننده حرفه‌ای محتوا است. او می‌تواند در زمینه آموزش خود محتوایی تولید کند که بسیار جذاب است و مخاطبان از آن لذت می‌برند. در فصل سوم روشی آموزش خواهم داد تا محتواهایی جذاب و در رده جهانی تولید کنید.

 

تجهیزات لازم برای تولید

هر کارخانه‌ای دستگاه‌ها و تجهیزاتی دارد که مواد اولیه را به محصولی ارزشمند تولید می‌کنند. تجهیزات شما حداقل سه مورد هستند:
۱. لپ‌تاپ
۲. موبایل
۳. پرینتر
اصلی‌ترین دستگاه کارخانه شما لپ‌تاپ یا یک کامپیوتر دسکتاپ است. از موبایل هم برای ضبط فیلم و صدا استفاده می‌کنید. البته تمام کارها را می‌توان با موبایل انجام داد ولی لپ‌تاپ گزینه بهتری است.
البته تجهیزات دیگری وجود دارند که انتخابی هستند و در صورت تهیه آن‌ها کارخانه شما مجهز‌تر می‌شود. مثلا می‌توانید یک پرینتر جوهری اپسون L805 تهیه کنید. به کمک این پرینتر می‌توانید روی کاغذ و همچنین دی‌وی‌دی و سی‌دی چاپ کنید. شما می‌توانید بسته‌های آموزشی فیزیکی بسازید که شامل دی‌وی‌دی، جزوه رنگی چاپ شده و … است.

 

محصولات آموزشی مدرس ثروتمند

با توجه به تجربه طولانی من در این صنعت، شما کافی است ۱۰ محصول کلیدی داشته باشید تا به کمک آن‌ها خیلی سریع مخاطبان خود را جذب کنید. این ۱۰ محصول عبارتند از: کتاب الکترونیکی، کتاب چاپی، مقاله، ویدیو، صوت، وبینار، دوره‌های آنلاین، کارگاه، سمینار و مشاوره.
البته سه محصول آخر درواقع خدمات هستند چون خودتان باید حضور داشته باشید و آن‌ها را ارائه بدهید. در شماره‌های آینده درباره این ۱۰ محصول صحبت خواهیم کرد و روش‌های ساخت این محصولات را توضیح می‌دهیم.
شاید فکر کنید داشتن تمام این محصولات ضروری نیست. برای مثال شاید شما علاقه‌ای به تولید کتاب الکترونیکی نداشته باشید. ولی توجه کنید که هرکدام از این محصولات برای گروه خاصی از مخاطبان شما جذاب هستند و با حذف آن، بخشی از مخاطبان خود را از دست می‌دهید.

 

۲. بازاریابی و فروش

کار مدرس ثروتمند فقط تولید محصولات آموزشی نیست. کار مهم‌تر بازاریابی و فروش این محصولات است. برای بازاریابی محصولات کارخانه تولید اطلاعات به موارد زیر نیاز دارید:

 

وب‌سایت

برای بازاریابی محصولات آموزشی باید یک سایت داشته باشید. شاید فکر کنید ساختن سایت کار بسیار سختی است و دانش فنی کافی ندارید. همچنین واگذار کردن طراحی سایت به یک شرکت دیگر تصمیم خوبی نیست چون همیشه به آن شرکت وابسته هستید و نمی‌توانید به‌راحتی امکانات جدیدی را به سایت‌تان اضافه کنید.
اغلب مدرس‌های ثروتمند دنیا از سایتی استفاده می‌کنند که با وردپرس ساخته شده است. اگر با wordpress‌ آشنا نیستید باید بگوییم که یک سایت‌ساز رایگان است که توسط آن به‌راحتی و بدون برنامه‌نویسی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای درست کنید و در آن به آموزش رایگان، فروش محصولات دانلودی، برگزاری دوره‌های آنلاین و … بپردازید.
سایت درواقع فروشگاه اصلی شما در کل دنیا است و به دیگران کمک می‌کند با یک جستجوی ساده در گوگل شما را کشف کنند و از مطالب رایگان شما و همچنین محصولات ارزشمندتان استفاده کنند.

 

رسانه‌های اجتماعی

رسانه اجتماعی شما اهرمی است که هرروز علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود علاقه آن‌ها به شما و آموزش‌هایتان بیشتر شود. بسیاری از مردم از رسانه‌های اجتماعی فقط برای تفریح و وقت ‌گذراندن استفاده می‌کنند ولی مدرس ثروتمند با ارسال مطالب از پیش طراحی‌شده، مخاطبان خود را آماده می‌کند تا در اولین فرصت به سایت بروند و محصولات آموزشی را خرید کنند.

 مدیرسبز

p><!--EndFragment

  انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 285

تهران-سعادت اباد خ مجد

به سایت مدیر موج سوم با امکانات دانلودی بی نظیرآن خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما